Monday 4 June 2012

VITAMIN E = VITAMIN CINTA

Ini lagi kisah kebaikan Vitamin E...Khas untuk orang yang sudah berkahwin dan bakal berkahwin...Hubungan intim dalam sesebuah perkahwinan...Ia juga merupakan faktor kebahagiaan rumahtangga.  Ketidaksempurnaan dalam hubungan intim adalah salah satu faktor yang boleh membawa kepada perceraian.

Jadi, bulan ini saya ingin perkenalkan Vitamin Cinta a.k.a Vitamin E... Bagaimana Vitamin E dikatakan membantu menghangatkan hubungan suami isteri?... Jom baca artikel ini...


********************************
Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya...Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurangnya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik.

Antioksidan yang seimbang dalam Vitamin E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan.  Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu eraksi yang lebih baik.  Maka Vitamin E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.




Pengambilan Vitamin E berdosej tinggi iaitu 600-800 IU setiap hari membantu badan wanita menghasilkan estrol dan progesterone untuk mengimbangi lebihan estrogen dalambadan.  Kondisi di mana "estrogen berlebihan" akan menyebabkan symptom PMS, seperti risau, kembung perut, sakit kepala, senggugut dan "mood swings", yang sememangnya akan mengganggu keadaan diri seorang wanita.

********************************
Dan tahukah anda...disamping berikan pada suami tersayang, anda juga kena makan Vitamin E ...KENAPA?...
Kerana pengambilan Vitamin E dikatakan membantu wajah kita kelihatan muda.  Ini kerana Vitamin membantu melambatkan proses penuaan.

Tapi ada banyak banyak Vitamin E di pasaran...nak beli yang mana satu?
Ambillah Vitamin E yang asli.  Cek  labelnya pada botol - alpha tocopherol dan pastikan Vitamin E itu berserta sekali undur selenium agar penyerapan berlaku dengan lebih baik.

Apa lagi khasiat Vitamin E?
Jika anda konsisten dengan Vitamin E yang berkualiti, anda akan lihat kedutan pada bawah mata atau tepi mata beransur hilang.  Selain bagus untuk kulit, ia juga membantu kawal kolestrol, merendahkan triglycerides, bagus untuk saraf, mengecilkan pori-pori pada wajah, jika diambil suami isteri, ia dapat mengeratkan keintiman, bantu atasi kulit kering, berkudis dan banyak lagi sebenarnya.  Dan tahukah anda ia juga dapat mencerahkan warna kawasan sekitar aerola.


Vitamin E berkualiti pilihan saya adalah Vitamin E dari jenama Shaklee. Kenapa?
Kerana Shaklee mempunyai Vitamin E yang mengandungi keperluan lengkap oleh tubuh iaitu 400iu. Ianya juga vitamin asli serta berunsur selenium.

Credit: Mama Faiz

********************************
Jadi jika anda berminat, sila hubungi saya untuk dapatkan harga yang sesuai dengan budget dan keperluan anda.

Email: umie.imans@gmail.com
Call/SMS/Whatsapp: +60197456954

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...